Promotie dankzij promotassen

 

Misschien heb je ze al wel eens gezien. Kleine rugtassen met een print erop. Tegenwoordig veel te zien in en rondom scholen omdat kinderen altijd wel een nieuwe tas willen. Voor je instelling of bedrijf kan zo’n actie erg goed uitpakken. Ze kosten niks en zijn makkelijk op te bergen.

Promotionele producten zijn betaalbare producten die uw potentiële klanten en klanten geïnteresseerd kunnen maken in uw merk. Merkartikelen zoals bekers en pennen worden gebruikt in kantoren, maar ook bij goede doelen. Het doel van promotionele weggeefacties is om klanten aan te trekken en met hen in contact te komen. Mensen zijn vaak dankbaar voor een gratis product en consumenten waarderen echt nuttige producten die een meerwaarde aan hun leven toevoegen.

Uit onderzoek is gebleken dat reclamemiddel “promotionele producten” een slagingspercentage hebben van 50,7% call-to-action. Call-to-action betekent wanneer iemand je merk ziet of site, dat die persoon dan op gaat zoeken wat het bedrijf is en geïnteresseerd raakt. Het heeft een hoger slagingspercentage dan conventionele vormen van reclame zoals tv en radio.

 

 

Heb jij al je eigen bedrijfskleding?

 

Vele winkels die je dagelijks bezoekt doet aan eigen bedrijfskleding. Denk bijvoorbeeld aan de supermarkten of een elektronicawinkel. Terwijl sommige bedrijven verplicht eigen kleding aan moeten voor veiligheid, kiezen ook erg veel winkels om voor bedrijfskleding te gaan.

U wilt natuurlijk dat medewerkers van uw bedrijf direct herkenbaar zijn voor de klant. Dit voorkomt verwarring en de klant weet onmiddellijk wie aanspreekbaar is binnen het bedrijf . Bovendien kan het dragen van herkenbare werkkleding ervoor zorgen dat werknemers een groter verantwoordelijkheidsgevoel hebben en zich meer verbonden voelen met het bedrijf. Door het dragen van de bedrijfsnaam of het bedrijfslogo voelen werknemers zich vaak een deel van het bedrijf en hebben zij het gevoel dat zij het bedrijf vertegenwoordigen.

Het kan moeilijk zijn om medewerkers aan te spreken als ze ongepaste kleding dragen. Door bedrijfskleding te introduceren, weet u zeker dat alle werknemers kleding dragen die geschikt zijn qua uiterlijk en hygiëne. Werkkleding kan worden aangepast om ervoor te zorgen dat iedereen goed passende kleding draagt ​​die niet vies of versleten is. Op deze manier zien alle werknemers er representatief uit.